piątek, 12 czerwca 2009

W krainie deszczowców. Gosia i Seweryn.

Wszystkie pary, które miały ślub 30 maja 2009 w okolicach Jawora, a może w całej Polsce zrozumieją doskonale tytuł tego wątku. Padało z krótkimi przerwami, my trafialiśmy na deszcz w momencie wyjścia z domu i kościoła. Słońce dopiero zaświeciło późnym popołudniem przed salą weselną na Bielanach.




Gdy dowiedziałem się, że ślub odbędzie się w kościele św. Marcina w Jaworze byłem bardzo mile zaskoczony. Kościół w którym robiłem ostatnio zdjęcia kilka lat temu u mojego kumpla Fasola okazał się wspaniałym tłem dla ceremonii zaślubin.






Pierwszy taniec oraz krojenie tortu wyszło perfekcyjnie. Zresztą przez całą zabawę Gosia z Sewerynem nie schodzili z parkietu co w dużej części przyczyniło się do udanego wesela.




Trzeci wyjazd pod rząd na plener do zamku Książ.






4 komentarze:

Anonimowy pisze...

MOJA KOCHANA KUZYNKA I JEJ FANTASTYCZNY MĄŻ... JESZCZE NIEDAWNO BAWIŁYŚMY SIĘ LALAKAMI, A DZISIAJ MOGĘ PODZIWAIAĆ UJMUJĄCE, PEŁNE MAGII ZDJĘCIA... BRAWO, JAKUB!
JOANNA BEREŹNICKA-MĘŻYK

Anonimowy pisze...

LALKAMI - PODZIWIAĆ - POPRAWKI.
JOANNA BEREŹNICKA-MĘŻYK

Emilka pisze...

Uczestniczyłam w tym weselu i miałam przyjemność zobaczyć wczoraj wszystkie zdjęcia z wesela Gosi i Seweryna. Wyszły rewelacyjnie;)

Unknown pisze...

zdjęcia są cudne :)))
a nasza Gosieńka wygląda na nich przepięknie... po prostu cudnie ;)

Obserwatorzy