wtorek, 14 kwietnia 2009

Konkurencja nie śpi!

Dzisiaj dostałem SMSa od mojego cichego wielbiciela, który nie miał odwagi podpisać się z imienia i nazwiska, oto treść:

" Czlowieku pogielo Cie? Dlaczego popisujesz sie na swej str? Po co piszesz i pokazujesz smieci oraz auto, ze ci ktos kable przecial pogryzl/ Kogo to wogole interesuje. Pomysl najpierw 5 razy zanim cos zrobisz znow glupiego. Co do zdj. wiekszosc z nich sa do niczego , a mniej jest ciekawych. Nigdy takich rzeczy nie pisz bo potracisz swoich klientow. FOTOGRAF KONKURENCJA JAWORZANIN"

Po pierwsze bardzo chciałbym Ci podziękować za tak wnikliwe przeglądanie mojego bloga, mi by się faktycznie takich pierdół u kogoś nie chciało czytać i oglądać. Jak widać Ty jesteś moim najwierniejszym fanem.
Co do moich zdjęć to może wypowiedz się bardziej szczegółowo, bo że zdjęcia są do niczego to niewiele mi mówi. Zapewne znasz się na fotografii i wiesz co Ci się w nich nie podoba. Kadry, światło, kompozycja, treść? A może lepiej pokaż Swoje arcydzieła, być może padnę przed Tobą na kolana i będę Cię wtedy prosił o rady!
Jeżeli chodzi o moich klientów to nie musisz się o nich martwić, bo w przeciwieństwie do Ciebie są to ludzie na poziomie.
Pozdrawiam Cię mój drogi krytykancie i zapraszam serdecznie do dalszego czytanie moich farmazonów na temat kabli i śmieci. Życzę dużo dobrego światła i wspaniałych ujęć.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

kozi, przeslij mi numer tego goscia czym predzej.....odwiedzimy go z kierownikiem i moto-farmerem.
rem.

Andresqu pisze...

ależ to ludzie mają jazdę :) lol

Anonimowy pisze...

wg mnie konkurencja w jaworze pozostaje daleko w tyle. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ten gość to jakiś KRETYN a nie fotograf !!! Z uwagi na składnię i ogólne uwagi myślę ,że ma około 15-stu lat i cyka zdjęcia komórką - fachowiec :))
Kuba pstrykaj tak dalej - Twoje foty są ZAJEBISTE !!!
pozdro

Obserwatorzy